Nyelvstúdiónk a DIRI (Diák Információs Rendszer az Interneten) felületét használja a diákokkal való kapcsolattartásra. Ez az információs rendszer lehetővé teszi számunkra (és diákjaink számára is), hogy rugalmasan, hatékonyan, megbízhatóan, követhető módon kezelni tudjuk az alábbiakat:
A DIRIbe regisztrálni kétféle módon tudsz. Vagy a jobb felső sarokban található "beúszómenün" keresztül - ekkor simán bekerülsz a rendszerbe. Vagy pedig - ez utóbbit javasoljuk - a Tanfolyamok menüpont alatt egy számodra megfelelő tanfolyamot kiválasztva továbblépsz és regisztrálsz.
Ekkor a megfelelő tanárhoz (Hunor - angol, Anita - német) máris fel tudsz vinni egy megbeszélés időpontot. Ha elakadsz vagy nem értesz valamit, bátran írj vagy hívj minket. De csak akkor, ha már szétnéztél, próbálkoztál és nem sikerült.
Mielőtt jelentkezel hozzánk, mérlegeld, hogy tudod-e vállalni azt a nem túl nagy, de mégiscsak létező adminisztrációs többletet, amit a DIRI fog jelenteni számodra. Az alábbi szabályokat vedd figyelembe:
A magánórákra való jelentkezés a diák feladata. Tanár (azaz mi ketten) csak rendkívüli, egyedi esetekben visz fel magánórát a diákok számára. Csoportóránál ez fordítva történik, ezeket előzetes megbeszélést követően a tanárok viszik fel és a diáknak kell elfogadnia.
A tanórán megbeszélt következő óra (órák) időpontja csak szóbeli megállapodásnak tekinthető. A diák feladata és érdeke, hogy minél hamarabb azt felvigye a DIRIbe. Előfordulhat, hogy más diák a helyére foglal. Ennek feloldása extra idő és energia.
A felvitt időpontok érvényesek-e még.
Az eltervezett időpont bent van-e már a DIRIben.
Ha a diák nem visz fel időpontot egy már előzőleg megbeszélt alkalomra, azt úgy tekintjük, hogy a diák nem akar jönni az órára.
Ha a diák nem viszi fel az időpontot, de mégis megjelenik és mi meg tudjuk tartani az órát (magánóra esetén: otthon vagyunk és ráérünk, csoportóra esetén: részt vesz a csoportórán), akkor felár ellenében a magánórát megtartjuk, illetve a diák csatlakozhat a csoportórához. Ennek díja - fizetési csomagtól függetlenül - 300 Ft. Célja pedig, hogy a diák komolyan vegye adminisztrációs feladatát.
Rendkívüli helyzetben (elment az internet, tönkrement a számítógép, dugóban ülsz az M7-esen) elfogadunk telefonos jelzést is. Ebben az esetben mi visszük fel az órát, vagy kezeljük a lemondást. De rendszeresség ebből nem csinálható.
A DIRIt trehányul, hanyagul vagy egyáltalán nem használó diákjainkat nyelvstúdiónktól eltanácsoljuk.
Röviden és lényegretörően: A DIRI megkönnyíti a tanítás keretét adó adminisztrációs feladatokat. Segítségével több időt tudunk szorgalmas diákjainkra fordítani, számukra kiszámíthatóbbá, áttekinthetőbbé válik az oktatás.
Ha valamilyen oknál fogva ellenszenvet érzel a fentiek iránt, vagy nem értesz velük egyet, ne jelentkezz hozzánk!
Android rendszerű mobiltelefonnal rendelkező diákjaink számára fejlesztettük ki AnDIRI mobilalkalmazásunkat. Ennek telepítéséről, használatáról ide kattintva tájékozódhatsz.